Menü Bezárás

Ügyfélkapu GYIK

Az Ügyfélkapu regisztrációnál gyakran ismétlődő kérdések..

Gyakran ismételt kérdések

A regisztrációt az alábbi linken teheti meg: https://ugyfelkapu.eper.tv

Az Eper Ügyfélkapu létrehozásának menete eltér a megszokott regisztrációs folyamatoktól.
A felületen minden esetben az étkezési szerződésben is megadott Számlafizető név és Email cím párost kell megadnunk. Amennyiben a rendszerünkben nincs pontos egyezés, a regisztráció nem jön létre. Nagyon fontos, hogy ne a gyermek nevét adjuk meg!

Amennyiben a regisztráció alkalmával az Intézményél egynél több alkalommal jelenik meg a Vác Város Önkormányzat Gazdasági Hivatala, vegye fel az adott konyha étkeztetési vezetőjével a kapcsolatot és a segítségünkig ne folytassa a regisztrációt.

Lemondani legkésőbb előző nap 9 óráig lehet. A rendszer később már nem engedi. Ez azonnal megjelenik az intézménynél.

Lemondani csak a szerződésben meghatározott, igényelt étkezési típusokat együttesen lehet. Pl. 3x-i étkező csak egyben tudja lemondani, csak a tízórait vagy uzsonnát nem.

A nyitott számlák befizetésére a Bankkártyás fizetés alatt van lehetőség. Erre kattintva megjelennek a befizetésre váró számlák, amiket a Fizetés bankkártyával gombra kattintva lehet rendezni.

Az oldalon lehetőség van regisztráció nélküli fizetésre, ehhez a fizetési/kártya adatok megadására van szükség. A fizetés alkalmával lehetőség van a kártyához Simple fiók regisztrálására is.

Az étkezési számlák kiküldése köztponti szerverről történik, ezért feladóként nem az intézményünk szerepel, hanem az üzemeltető. A számla az rendszerből kerül kiküldésre amely EPER Pénzügyi Rendszer néven jelenik meg, ezért kérjük erre a címre semmiképp ne válaszoljanak! Mivel a számla egy automata levélként kerül kiküldésre így előfordulhat, hogy fennakad a levelező SPAM szűrőjén, így mindenképp javasoljuk ezen mappa átvizsgálását. Étkezési számlák levelezési címének elsősorban @gmail.com címeket javasoljuk.